کد خبر: ۶۶۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵
تعداد بازدید: ۶۲۴
فردا مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد.

فردا مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد. این بازی، آخرین مسابقه باشگاهی این فصل در کشورمان است که تکلیف سومین سهمیه قطعی ایران در رقابتهای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را روشن می‌کند.

 

درست به همین علت هم تراکتورسازی منتظر است تا ببیند آیا با پیروزی احتمالی استقلال در این مسابقه، می‌تواند به رقابتهای آسیایی صعود کند یا نه؟ اما اگر از سهمیه پلی‌آف صرف نظر کنیم، در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی اتفاق جالبی رخ می‌دهد و آن هم این است که سه سهمیه قطعی ایران در لیگ قهرمانان نسبت به سه سهمیه فصل گذشته کاملا متفاوت خواهد شد. پارسال سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و ذوب‌آهن نمایندگان ایران در آسیا بودند و امسال اگر استقلال قهرمان شود، این تیم در کنار پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان صاحب سهمیه قطعی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: