کد خبر: ۶۶۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۴۹۴
نوراللهی؛
احمد نوراللهی می گوید: به مدت یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.
به اندازه یک عمر فوتبالی با پرسپولیس قراداد می‌بندمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احمد نوراللهی در خصوص شرایط این روزهای خودش و این که مشغول چه کاری است اظهار داشت: «در حال حاضر که در حال استراحت هستم و به شمال آمده‌ام تا در کنار خانواده باشم. منتظر شروع تمرینات هستم تا کارمان را برای فصل بعد آغاز کنیم.»

 

وی درباره وضعیت قراردادش با پرسپولیس هم تصریح کرد: «یک فصل دیگر روی کاغذ و یک عمر دیگر در دلم با پرسپولیس قرارداد دارم. توافقات مالی هم انجام می‌شود و نگرانی ندارم. طبیعی است که الان مدیران باشگاه طبق لیست برانکو در پی جذب نفرات جدید و ترمیم نقاط ضعف باشند. برای توافق مالی با بازیکنانی که قرارداد دارند دیر نمی‌شود.»

 

نوراللهی ارزیابی اش از فصل بعد را اینگونه مطرح کرد: «ما باید در سه جبهه بجنگیم و بی شک کار سختی در فصل بعد داریم. شما نگاه کنید نماینده‌های ما در آسیا در این فصل یکی یکی حذف شدند و این نشان می‌دهد کارمان در آسیا اصلا راحت نیست. در لیگ و جام حذفی هم رقبا برای متوقف کردن ما می‌آیند و پس از یک فصل نمایش خوب، حالا کارمان سخت خواهد بود اما انشاالله با بستن یک تیم خوب و تدابیر کادر فنی به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: