کد خبر: ۶۶۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۶۸۴
ماهینی به سپاهان می رود، خلیل زاده می آید؟
سپاهان و پرسپولیس شاید بر سر دو بازیکن مدنظر خود با شرایط ویژه به توافق برسند.
به گزارش خبرداغ،پرسپولیسى ها براى تقویت خط دفاعى خود به دنبال جذب مدافع میانى است و نظر آنها روى شجاع خلیل زاده است و این بازیکن نیز با توجه به پایان سربازى اش و باقى ماندن شش ماه از قراردادش باید به سپاهان بازگردد.

 

در سمت مقابل زردپوشان اصفهانى نیز با توجه به جدایى وریا غفورى به دنبال جذب بازیکنى در پست دفاع راست هستند و حسین ماهینى یکى از گزینه هاى اصلى آنها محسوب مى شود.

 

ماهینى نیز با توجه به پایان سربازى اش باید به پرسپولیس برگردد و این در حالى است که سرخپوشان در حال حاضر با حضور رامین رضاییان در این پست غنى به نظر مى رسند.

 

باید دید این معاوضه مى تواند توسط مسئولان دو تیم نهایى شود و مورد موافقت بازیکنان دو تیم قرار خواهد گرفت یا خیر. معاوضه اى که مى تواند به سود هر دو تیم و البته بازیکنان باشد.

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: