کد خبر: ۶۶۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
تعداد بازدید: ۸۴۱
به احتمال زياد مدافع استقلال به زودي از این تیم جدا خواهد شد.
به یاد آن ماجرای عجیب / بهترین بازیکن به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به احتمال زياد فخرالديني به زودي از استقلال جدا خواهد شد.

 

شايد عجيب‌ترين اتفاقي كه در مدت زمان عضويت اين بازيكن در استقلال براي او رخ داد، مربوط به انتخابش به عنوان بهترين بازيكن آبي‌پوشان در ليگ چهاردهم مي‌شد.

 

در پايان فصل گذشته، سايت سازمان ليگ در دو نظرسنجي جداگانه از هواداران پرسپوليس و استقلال خواست بهترين بازيكن فصل‌شان را انتخاب كنند تا به هر كدام از آنها يك دستگاه خودرو از طرف اسپانسر هديه شود.

 

تكليف پرسپوليسي‌ها روشن بود و آنها طارمي را با اكثريت آرا برگزيدند.

 

طارمي جايزه را گرفت و آن را تقديم مجتبي محرمي كرد. در اردوي استقلال اما اتفاق عجيبي رخ داد.

 

در حالي كه بيشتر كارشناسان عقيده داشتند سجاد شهباززاده بهترين بازيكن فصل اين تيم است و اتفاقا سجاد تا شب آخر هم با اختلاف از رقبا بالاتر بود، در ساعات پاياني نظرسنجي ميلاد فخرالديني گوي سبقت را از او ربود و با ايستادن روي پله اول اين نظرسنجي مردمي، صاحب اتومبيل شد.

 

حالا بهترين بازيكن فصل گذشته آبي‌ها جدا مي‌شود تا احتمالا وريا غفوري جايش را بگيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: