کد خبر: ۶۶۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۷۶
استقلال در یک قدمی جذب تیموریان است و این بازیکن سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود پس آبی ها با یک تیر، دو نشان می زنند
یک تیر و دو نشان به گزارش خبرداغ،مقدمات حضور آندرانیک تیموریان در استقلال فراهم شده است و این بازیکن برای سومین بار پیراهن این تیم را در لیگ شانزدهم خواهد پوشید تا شاید برای اولین بار در عمر ورزشی اش قهرمانی را به چشم ببیند. بعد از قطعی شدن شایعات رفتن ابراهیمی به قطر، استقلالی ها با باقری از صبا به توافق لازم رسیدند و این بازیکن بعد از تست شدن در کمیته پزشکی، استقلالی می شود. با حضور او و چشمی، شاید چندان نیازی به تیموریان نباشد ولی استقلالی ها و شخص پرویز مظلومی معتقدند چشمی و باقری به دلیل فقدان تجربه نیاز به آندوی باتجربه دارند.

 

استقلال در یک قدمی خریدن آندوست ولی جذب این بازیکن باعث نمی شود یکی از 6 سهمیه لیگ برتری آنها از بین برود چون این بازیکن سهمیه محسوب نمی شود.

 

طبق آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنی که در 7 یا کمتر از این تعداد بازی در لیست 18 نفره یک تیم قرار داشته باشد جزو سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود. مصطفی شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره این موضوع به آی اسپورت می گوید:«بازیکنانی سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود که فصل قبل در طول مسابقات فقط در 7 بازی در لیست هجده نفره قرار بگیرند».

 

آندو در نیم فصل دوم با ترک ام صلال به سایپا پیوست و عملا می توانست در 13 بازی برای این تیم از هفته هجدهم به میدان برود. او دیدار هفته هجدهم برابر پدیده را به دلیل اخراج شدن در بازی پایانی لیگ چهاردهم برابر نفت با پیراهن تراکتورسازی از دست داد. سپس برابر استقلال خوزستان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد بازی کرد. در 3 بازی آخر، اخطار گرفت و بازی برابر ذوب آهن را به دلیل محرومیت از دست داد. در 7 بازی پایانی فصل هم اثری از تیموریان در لیست سایپا نبود چون او به دلیل مصدومیت نمی توانست برای این تیم بازی کند.

 

درمجموع نام تیموریان در 4 بازی وارد فهرست اسامی سایپا شد و به همین دلیل هر تیمی با خریدن او در این فصل، سهمیه ای از لیگ برتری هایش را پر نمی کند.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: