کد خبر: ۶۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۳۰۹
آمار ویژه؛
ذوب آهن 5 گل در 8 بازی آسیایی اش خورد شامل یک گل بیرون اصفهان و 4 گل در فولادشهر
تیم یحیی فقط در خانه گل می خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ذوب آهن جایی بین 8 تیم برتر قاره آسیا ندارد چون نتوانست اقتدار بازیهای بیرون خانه و کلین شیت هایش را در فولادشهر تکرار کند. تیم گل محمدی در 8 بازی آسیایی این فصلش 5 گل خورد که فقط یکی بیرون از اصفهان وارد دروازه رشید مظاهری شد و 4 تای دیگر در فولادشهر رقم خوردند.

 

تنها دیدار بیرون خانه ای که ذوب آهن نتوانست کلین شیت کند، بازی رفت با العین بود که با تساوی یک بر یک تمام شد. آنها در مرحله گروهی هیچ گلی بیرون خانه نخوردند و موفق به حفظ دروازه شان برابر لخویا در قطر، النصر عربستان در قطر و بنیادکار در ازبکستان شدند.

 

ذوب آهن در فولادشهر دروازه اش را برابر لخویا طی تساوی بدون گل بسته نگه داشت. آنها در میزبانی اسمی! شان برابر النصر در عمان هم گل نخوردند ولی در دو بازی دیگر، 4 بار دروازه مظاهری باز شد. بنیادکار در فولادشهر شکست سختی با دریافت 5 گل داشت ولی 2 گل زد. العین هم با 2 گلی که در بازی برگشت زد، راهی مرحله بعدی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: