کد خبر: ۶۶۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۴۳
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امین حیایی متولد۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران است او فرزند بزرگ خانواده است برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت میکند .نام همسراو نیلوفر خوش خلق است و انها دارای یک پسر به نام دارا حیایی میباشند امین مادرشرا تک ستاره ی زندگیش میداند وبه او علاقه ی شدیدی دارد .

 

روزبه معینی با انتشار عکس زیر نوشت : عید نیمه شعبان مبارک ...دلتون شاد و لبتون خندون

دورهمی بازیگران معروف و همسرانشان +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اوس تقی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
کاش من بازنشسته اموزش برورش که 30 سال دبیرادبیات بودم هم رفاه این حضراتی که درتصویرشان میبینید و هم روحیه افرادموجوددراین تصاویر را داشتم همه اینها دلیل داشتن است چه وقت این تفاوتهای قشری واقتصادی ازبین میرود تامافرهنگیان هم مثل سایر طبقات مرفه اجتماع اینگونه درمجامع عمومی ظاهرشویم عاقبت این تبعیضات کی برطرف میشود تا ماهم با زن وفرزندانمان چندصباحی دررفاه بوده وبدون دغدغه قوت لایموت روزگارمان راسبری کنیم . اف برزمانه که اینگونه با ما ناعادلانه رفتارکرد وهمه عمرمان درارزوی یک روز بدون بدهکاری وقرض و بدون نیازبه وام و............. لعنت برمسبب این همه بیعدالتی و تبعیض.........
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: