کد خبر: ۶۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۲۳
خيلی‎ها از پيام صادقيان به عنوان يکی از استعدادهای سوخته فوتبال ايران نام می‌برند.
پیشنهاد اروپایی جالب برای پرسپولیسی دو آتیشه‌ای که برانکو جوابش کردبه گزارش خبرداغ،هرچند که پيام تلاش مي‌کند تا به نحوي خودش را به پرسپوليس نزديک کند و در صفحه اينستاگرامش مدام پيام‌هايي براي حضور در پرسپوليس مي‌دهد ولي شنيده‌هاي ما حکايت از آن دارد که مسوولان باشگاه پرسپوليس و برانکو نظر مساعدي براي جذب صادقيان ندارند و احتمال پيوستن پيام به تيم سابقش تقريبا صفر است.

 

پيام که در طول اين مدت تلاش کرد تا حداقل براي خودش يک مشتري خارجي پيدا کند، چندي پيش خبر پيشنهاد يک باشگاه تايلندي را منتشر کرد و کوشيد تا بدين نحو در بازار نقل و انتقالات حضور داشته باشد. اما اتفاقي که ديشب براي پيام افتاد، ناگهان همه چيز را به نفع هافبک سابق تيم‌ملي عوض کرد... پس از صحبت‌هايي که بعضي از دوستان پيام با نزديکان‌شان در يک باشگاه اروپايي داشتند، بالاخره در باغ سبزي براي پيام باز شد تا شايد بتواند با يک باشگاه اروپايي قرارداد ببندد. اين باشگاه اروپايي که حتي در رقابت‌هاي جام يوفا نيز حضور دارد، براي جذب پيام شرط و شروطي را درنظر گرفته که البته چندان عجيب و غريب به نظر نمي‌رسد. مسوولان اين باشگاه اروپايي براي پرداخت حقوق پيام آن هم به صورت ماهانه شرط گذاشته‌اند و اعلام کرده‌اند که نيمي از حقوق پيام به شرطي به او پرداخت مي‌شود که صادقيان بتواند در ترکيب اين تيم قرار بگيرد و براي آنها مثمرثمر باشد.

 

از آنجايي که پيام قصد دارد خودي نشان دهد و پس از مدتها به روزهاي خوبش برگردد،‌ قطعا قرار گرفتن در ترکيب اصلي اين تيم نبايد خارج از اهداف او باشد و با اين حساب صادقيان مي‌تواند جدا از حقوق ثابت ماهانه، پاداش حضور در زمين و پاداش پيروزي را دريافت کند.

 

هرچند با توجه به عدم حضور مسوول باشگاه موردنظر در تهران هنوز هيچ مذاکره رسمي و نهايي بين طرفين انجام نشده ولي اگر توافق‌هاي اوليه انجام شود و طرفين سر يک ميز بنشينند، صادقيان اين شانس را دارد تا فصل آينده حتي در جام يوفا به ميدان برود.

 

روزنامه گل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: