کد خبر: ۶۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۹۵
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس زمام امور قرمزها در فصل نقل و انتقالات را کاملا در اختیار گرفته است.
همه کاره پرسپولیس در نقل و انتقالات را بشناسید +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اینکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس شده همه کاره نقل و انتقالات و خیلی زود همشهریان و همزبان‌های او به این تیم می‌پیوندند به اندازه خودش عجیب و غریب است. در اینکه علیرضا بیرانوند و وحید امیری هر دو بازیکنان ملی‌پوش و با کیفیتی هستند و احتمالا به کار پرسپولیس می‌آیند تردیدی وجود ندارد اما سوال مهم و اساسی اینجاست که آیا این بازیکنان در لیست برانکو جای داشتند و اگر بودند در لیست اصلی نام شان نوشته شده بود یا لیست فرعی؟

 

خانم‌ها، آقایان این تصویری که می‌بینید ترکاشوند است. معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که گویا نقش پررنگی در نقل و انتقالات باشگاه دارد. کسی که هنوز سه ماهی نشده که حکم انتصابش در باشگاه امضا شده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
1
هر کیی هست دمش گرم چشم تو هم کوووووررررر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: