کد خبر: ۶۶۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۷۷۹۹
3 بازیکن از لیگ یک، 3 بازیکن از لیگ برتر؛
باشگاه پرسپولیس بر خلاف رقیب سنتی خود فصل نقل و انتقالات را با جدیت دنبال می‌کند.
نقل و انتقالات در اردوگاه سرخ/ مذاکرات مثبت پرسپولیس با 6 بازیکن جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در خصوص گزینه‌های مد نظر باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هر روز اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که برخی از آنها در حد شایعه باقی می‌ماند و برخی دیگر تنها بازارگرمی‌هایی است که هیچ کس جدی‌اش نمی‌گیرد.

 

دیروز در همین خصوص گمانه‌زنی‌های جدیدی به گوش رسید و نام‌های تازه‌ای مطرح شد. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب کاوه رضایی در حال حاضر روی محمد ابراهیمی، مهاجم گسترش فولاد زوم کرده و مذاکراتی نیز با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته است.


همچنین شنیده شده سیامک کوروشی، مدافع میانی نفت تهران نیز به لیست مدافعان مدنظر پرسپولیس اضافه شده که البته در مورد این بازیکن برانکو نظر نهایی را خواهد داد.


از سوی دیگر شنیده شده پرسپولیسی‌ها با مدیر برنامه‌های علی زینالی، هافبک تیم سایپا نیز مذاکراتی را داشته‌اند.

 

ضمن اینکه گفته شده روز شنبه سه بازیکن لیگ یکی برای مذاکره با پرسپولیس جهت پیوستن به این تیم به دفتر باشگاه خواهند آمد. این سه بازیکن هر سه کمتر از 23 سال سن دارند و قرار است در صورت توافق، به عنوان سهمیه زیر 23 سال در پرسپولیس لیگ شانزدهم حضور داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: