کد خبر: ۶۶۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۶۶۸
تهیه‌کننـده «آس و پـاس» و «آبنبات چـوبـی» بـا اشاره بـه احتمـال اکـران «آبنبات چوبـی» در شهریور مـاه گـفت: فیلم سینمایی «آس و پاس» پروانه نمایش گرفت و ۶ ماه دوم اکران خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: تهیه‌کننـده «آس و پـاس» و «آبنبات چـوبـی» بـا اشاره بـه احتمـال اکـران «آبنبات چوبـی» در شهریور مـاه گـفت: فیلم سینمایی «آس و پاس» پروانه نمایش گرفت و ۶ ماه دوم اکران خواهد شد.


«آس و پاس» هم پروانه نمایش گرفت!

تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «آبنبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش و «آس و پاس»‌ به کارگردانی آرش معیریان درباره روند این آثار برای اکران عمومی به ما، گفت: فیلم سینمایی «آس و پاس» در حال حاضر پروانه نمایش خود را دریافت کرد و طبق سنوات آئین‌نامه باید دو ماه از صدور پروانه نمایش بگذرد، تا بتوانیم آن را به شورای صنفی ارجاع دهیم تا بعد از آن با گروه مشخص اکران فیلم قرارداد ببندیم تا بتوانیم آن را اکران کنیم.به نظرم با روندی که خواه و ناخواه پیش رو داریم اکران فیلم سینمایی «آس و پاس»‌،در پاییز اتفاق خواهد افتاد.

در «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان نقش آفرینی کر ده اند و سامیار محمدی به عنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد.در خلاصه داستان «آس و پاس» آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود و …
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: