کد خبر: ۶۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۷۶۳
فرهاد مجیدی و علی کریمی در طول مدت فوتبالشان رفتارهایی خاص و البته متفاوت داشتند.

حقایقی که علی کریمی می‌گوید و فرهاد مجیدی تکذیب می‌کند!علي كريمي بار ديگر مصاحبه كرده و گفته در آغاز دوران فوتبالش چيزي نمانده بود به عضويت باشگاه استقلال در بيايد. جادوگر پرسپوليس حتي مدعي شده با آبي‌ها قرارداد داخلي هم بسته بود، اما از آنجا كه اين قراردادها در آن زمان اعتبار نداشتند، دور زده و پرسپوليسي شده است. علي كريمي خيلي راحت در مورد حقايق آن روزها حرف مي‌زند، بي‌آنكه اين مسايل تاثيري روي محبوبيت او داشته باشد.


 با اين وجود فرهاد مجيدي زماني كه ميهمان برنامه نود بود، مصاحبه دوران جواني‌اش در مورد پيوستن به پرسپوليس را تكذيب كرد كه اين موضوع سر و صداي زيادي راه انداخت. به هر حال منطقي‌تر بود كه اگر آن مصاحبه صحت نداشته، همان زمان توسط مجيدي تكذيب مي‌شد، در غير اين صورت تلاش براي انكار آن با بيشتر از 10سال فاصله، چندان جالب به نظر نمي‌رسد هر چند مجیدی چندی پیش آتش گرفتن خانه اش در دبی را هم منکر شد اما چندی بعد برادرش به آن اعتراف کرد.

 

تابناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: