کد خبر: ۶۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۹۱۴
جعفر کاشانی نکته خوبی را در مورد جدایی مهدی طارمی از این تیم و رفتنش به اروپا مطرح می‌کند.
با رفتن طارمی چه سودی به پرسپولیس می‌رسد؟به گزارش خبرداغ،جعفر کاشانی نکته خوبی را در مورد جدایی مهدی طارمی از این تیم و رفتنش به اروپا مطرح می‌کند. مشکلی که ریشه در اساس باشگاه و قرارداد با بازیکنان دارد. او در مورد رفتن طارمی گفت:« من می‌گویم وقتی باید تیم نباشیم و باشگاه باشیم به خاطر همین مسائل روی این موضوع تاکید می‌کنم. اگر همه شرایط درست باشد چرا باید نگران رفتن طارمی شویم؟ دیگر کسی نمی گوید چرا طارمی رفت چون می‌داند جانشینی خوب برایش وجود دارد. اگر زیر ساخت ها درست بود بازیکن جوانی مثل طارمی باید قرارداد 5 ساله با باشگاه امضا می کرد نه یکساله! چنین بازیکنی وقتی به پرسپولیس می آید ارزشش بیشتر می شود پس باید حق و حقوق باشگاه پرسپولیس در مورد این بازیکن لحاظ شود. الان من می پرسم حق و قوق پرسپولیس در مورد این بازیکن کجاست. نباید در یک باشگاه بازیکن گمنام بیاید و وقتی مشهور شد به راحتی از در باشگاه خارج شود. مگر در کشورهای دیگر چنین چیزی ممکن است.»

 

کاشانی در مورد این که اگر طارمی و چند بازیکن دیگر بروند چه اتفاقی برای پرسپولیس می‌افتد گفت:«مگر پارسال چه شد؟! جوانها می آیند استعداد هم دارند و دوباره تیم ساخته می شود!»

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: