کد خبر: ۶۶۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۶۵۱
در حالی که انتظار داشتیم گوشی G Flex 3 سال پیش در نمایشگاه CES 2016 معرفی شود، این اتفاق رخ نداد؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که ال جی قصد دارد این محصول را در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش دربیاورد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که انتظار داشتیم گوشی G Flex 3 سال پیش در نمایشگاه  CES 2016 معرفی شود، این اتفاق رخ نداد؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که ال جی قصد دارد این محصول را در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش دربیاورد.

اولین اطلاعات از گوشی LG G Flex 3
شایعات گفته‌اند که تلفن همراه جدید ال جی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی با اسنپ دراگون 820 و چهار گیگابایت رم عرضه می‌شود و دو مدل خواهد داشت که 32 و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی روی آن قرار خواهد داشت. هنوز چیزی از صفحه نمایش این گوشی مشخص نشده که آیا می‌تواند خودش را ترمیم کند یا خیر.

با توجه به شایعات، گوشی G Flex 3 همانند گوشی G5 از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود و به احتمال زیاد لوازم جانبی مختلفی هم برای آن عرضه خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2016 در تاریخ 12 شهریور ماه در شهر برلین کشور آلمان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که ال جی و سایر شرکت‌های قصد دارند محصولات جدیدی در این نمایشگاه معرفی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: