کد خبر: ۶۶۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۵۶۵
پورحیدری؛
سرپرست تیم استقلال گفت:دلیل جدایی ما از پاس هم همه می دانند که اصلا ورزشی نبود و پای داستان های دیگری وسط بود که الان موقع بیانش نیست.
قرار نیست منصوریان جای من را در استقلال بگیردبه گزارش خبرداغ،منصور پورحیدری در واکنش به شایعه اختلافش با منصوریان از زمان حضور در پاس همدان اظهار داشت: منصوریان بازیکن من بوده و سال های سال با او همکاری داشته ام.در ماجرای پاس همدان در سال 88 هم من، منصوریان و اولیایی تا هفته دهم در پاس همدان با هم کار می کردیم و همگی با هم از این تیم رفتیم. پس چه اختلافی می توانیم داشته باشیم؟

 

وی ادامه داد:مگر قرار است من دوباره مربیگری کنم یا مثلا قرار است منصوریان جای من را در استقلال بگیرد که مقابلش جبهه بگیرم؟دلیل جدایی ما از پاس هم همه می دانند که اصلا ورزشی نبود و پای داستان های دیگری وسط بود که الان موقع بیانش نیست.

 

پورحیدری خاطرنشان کرد:من هیچ اختلافی با منصوریان ندارم. علیرضا مثل پسر من است و برایش آرزوی موفقیت دارم.این ها همه از خانواده استقلال هستند.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: