کد خبر: ۶۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۵۰۸
علیرقم اینکه گفته میشد سه بازیکن پرسپولیس با پیشنهاد خارجی مواجه هستند اما این خبر تکذیب شد.
خبری خوب برای برانکو/ سه بازیکن کلیدی پرسپولیس بدون پیشنهاد خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،چند روزیست که خبرهای زیادی درباره پیشنهادات خارجی برای چند بازیکن پرسپولیس منتشر می‌شود. این شایعات حول و حوش محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و رامین رضائیان است. بازیکنانی که فصل بسیار موفقی در پرسپولیس داشتند و داشتن پیشنهاد خارجی چندان غیر منتظره نیست.

 

اما مدیر برنامه‌های این 3 بازیکن مدعی شده هیچ کدام از این 3 نفر پیشنهاد خارجی ندارند. او گفته:« به عنوان مدیر برنامه این سه بازیکن هیچ پیشنهاد رسمی از تیم های خارجی برای آن‌ها نیامده است و تا زمانی که پیشنهاد رسمی نیاید نمی‌توان در این باره به صورت قطعی صحبت کرد. طبیعی است که بعد از درخشش بازیکنان در لیگ‌های داخلی تیم‌های خارجی برای جذب بازیکنان ابراز تمایل می‌کنند اما کسی که با فوتبال آشنایی داشته باشد می‌داند که بین پیشنهاد شفاهی و پیشنهاد رسمی فرق وجود دارد. تا این لحظه پیشنهاد رسمی برای این بازیکنان دریافت نکردیم و از طرفی به دلیل رابطه خوبی که با آقایان برانکو و طاهری داریم اگر پیشنهاد رسمی به دست ما برسد با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان می‌گذاریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: