کد خبر: ۶۶۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۴۵۷
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فشار تماشاگران روی سکوها که نشان از حمایت مردم تبریز است می تواند صعود تراکتورسازی را در جدال سخت با النصر را در پی داشته باشد.
محمودی:حمایت تماشاگران ضامن صعود تراکتورسازی استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم محمدی در باره دیدار حساس تراکتورسازی با النصر در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: به نظرم تراکتورسازی تا کنون در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بدی نداشته است وبا وجود مشکلات تا این مرحله صعود کرده است نشان از لیاقت این تیم است.

وی درادامه افزود: اگر تراکتوردر این دیدار هم نتواند صعود کند چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی کند چراکه تراکتورشایسته گی خود را به اثبات رسانده است.

محمودی بیان کرد: باتوجه به حمایت حداکثری هواداران تبریزی از تراکتورسازی به نظر می رسد تراکتورتنهانیست وبه طور حتم این تماشاگران ضامن صعود تیمشان هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:امیر قلعه نویی با درایت همیشگی سعی در هجومی کردن تیم داشته باشد از سویی تراکتور نباید گلی در یافت کند.فاصله دفاع با خط میانی و حمله کم باشد وباتوجه به میزبانی وحمایت هواداران و تماشاگران راه صعود تراکتوربازشود.

وی یادآورشد: البته بازیکنان مراقب جنگ روانی و ووقت کشی اماراتی ها باشند چراکه به ضرر تراکتور خواهد بود امیدوارم که تراکتور در تبریز جشن صعود برپاکند و شاهد غیرت فوتبال آذربایجان در آسیا باشیم و نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: