کد خبر: ۶۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۷۳۵
مربی تیم اکسین البرز گفت: «اگر فردوسی پور از من سئوال می کرد به او توضیح می دادم که چرا تیمم در بازی آخر این گونه ظاهر شد.»
لطیفی؛من اهل زد و بند نیستم/ از فردوسی پور ناراحتمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  علی لطیفی در خصوص اینکه تیمش در بازی آخر 6 گل دریافت کرد، اظهار داشت: «ما دو هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان شدیم و به نوعی دیگر انگیزه ای برای ادامه مسابقات نداشتیم.»
 
وی ادامه داد: «بچه های ما چند ماه بود حقوق نگرفته بودند و به نوعی انگیزه کافی برای حضور در میدان را نداشتند. برخی مسئولان تیم ما همیشه در بازی ها کنار ما حضور داشتند اما در بازی آخر هیچ کدام از آنها نیامدند.»
 
لطیفی در خصوص شایعه تبانی در بازی آخر ادامه داد: «همه مرا می شناسند. آدمی نیستم که زد و بند کنم. در یک هفته مانده به پایان مسابقات ما با شاهین بوشهر بازی داشتیم که تمام مسئولان آنها جزو رفقای صمیمی ما هستند اما ما 5 گل به آنها زدیم. در بازی آخر ما 7 بازیکن اصلی تیم من نیامدند و حتی 3 بازیکن تیم به دلیل گرمای بالای 55 درجه در دقیقه 15 بازی از حال رفتند.»
 
مربی اکسین در پایان گفت: «از آقای فردوسی پور ناراحت هستم. او می توانست این مطالب را اینگونه بیان نکند. از من سئوال می کرد و من به او توضیح می دادم که چرا تیمم در بازی آخر این گونه ظاهر شد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: