کد خبر: ۶۶۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۶۰۹
وزیر دفاع:خواستار پیگیری جدی وضعیت ۴ دیپلمات ربوده شده ایرانی هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وزیر دفاع درخصوص وضعیت ۴ دیپلمات ربوده شده ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده‌اند و اگر این ۴ ایرانی به شهادت رسیده‌اند باید مسئولیت آن را بپذیرند.

 سردار حسین دهقان در حاشیه افتتاح ۳ خط تولید فیوزهای جنگی درخصوص وضعیت ۴ دیپلمات ربوده شده ایرانی گفت: ما نمی‌پذیریم اینگونه بیان شود که این افراد گروگان گرفته نشده‌اند یا به شهادت رسیده‌اند.

او تصریح کرد: مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد حداقل برای یک دوره زمانی طولانی این ۴ دیپلمات ایرانی زنده بوده اند بر این اساس رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده اند و اگر این ۴ ایرانی به شهادت رسیده اند باید مسئولیت آن را بپذیرند.

دهقان تاکید کرد:‌ دولت و ملت ما همواره این مطالبه را دارند و خواستار پیگیری جدی موضوع هستند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: