کد خبر: ۶۶۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۵۳۵
دستگیری کلاهبردار؛
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری مدیر یک شرکت فروش خودرو در این شهر به اتهام کلاهبرداری خبر داد.
کلاهبرداری50 میلیاردی توسط مدیر شرکتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران، مدیر  این موسسه فروش خودرو که به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظام بانکی بازداشت شده‌است، از 7 هزار عضو این شرکت ماهیانه مبالغی بین پنجاه هزار تا دو میلیون تومان در گروه‌های 30‌ تا 350 نفر به صورت قلکی جمع‌آوری می‌کرد.

 

وی همچنین از محل پول‌های دریافتی اقدام به پرداخت وام از مبلغ یک میلیون تومان تا صد میلیون تومان با سود 30 درصد می‌کرد. سرهنگ پاسدار هادی نصیری با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان علیه شرکت مورد نظر شکایت کرده‌اند.


مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 50 میلیارد تومان برآورد شده است. با‌توجه به شکایت بانک مرکزی مبنی بر اخلال در نظام پولی و بانکی و حجم بالای مبلغ کلاهبرداری از سوی این شرکت بلافاصله پلیس این شهرستان با تشکیل تیم ویژه تعقیب و مراقبت، متهم را دستگیر کرد و در اختیار مرجع قضایی قرار داد.

 

در حال حاضر شرکت مورد نظر پلمب و متهم نیز روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: