کد خبر: ۶۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
تعداد بازدید: ۶۲۰
سرهنگ عبدالعلی روانبخش خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: گروهی سارق که تحت پوشش زنان کولی اقدام به سرقت از منازل شهروندان کرمانی می کردند شناسایی و بازداشت شدند.
سرقت از منازل در پوشش زنان کولیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: اعضای این باند شامل ۵ زن و سه مرد هستند که از یک استان غربی کشور با هدف سرقت وارد کرمان شده و اقدام به اجاره منزل دراین شهر کرده بودند.

وی افزود: این سارقان تحت پوشش زنان کولی و متکدی به منازل شهروندان مراجعه و از این طریق منازل مورد نظر خود را شناسایی می کردند و در وقت مناسب به آنجا دستبرد می زدند.

سرهنگ روانبخش با اشاره به اینکه اعضای این باند تاکنون به سرقت از ۱۰ منزل در کرمان اعتراف کرده اند گفت: آنها همچنین به انتقال ۲ کیلوگرم طلاجات مسروقه به مخفیگاهشان در استان های غرب کشور اعتراف کرده اند و معادل یک میلیارد ریال اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنها در کرمان کشف شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: