کد خبر: ۶۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۶۷
سخنگوی باشگاه ملوان گفت: در صورتی که شرایط منطقی و مساعد بود ما برای خرید امتیاز لیگ برتری باشگاه نفت اقدام خواهیم کرد.
قوی سپید خزر لیگ برتری می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمود آذرگون در گفت و گو با کاپ، در رابطه با احتمال خرید امتیاز باشگاه نفت توسط ملوان اظهار داشت: بعد از سقوط تیم ملوان از لیگ برتر جلسه ای را در هیات مدیره تشکیل ندادیم. اما تمام اعضای مدیریتی باشگاه به صورت شفاهی با یکدیگر به توافق رسیدند تا در صورت امکان تیم را به لیگ برتر بازگردانیم. به همین منظور قصدداریم اگر شرایط مساعد بود با امتیاز خرید باشگاه نفت از فرصت به وجود آمده استفاده کنیم. 

 

وی افزود: مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده ملوان روز چهارشنبه در جلسه توجیهی واگذاری نفت حاضر می شود و بعد از آن هیات مدیره را از شرایط خرید این باشگاه مطلع خواهد کرد. در صورتی که شرایط منطقی و مساعد بود ما برای خرید امتیاز لیگ برتری باشگاه نفت اقدام خواهیم کرد. 

 

سخنگوی باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که ملوان با وجود مشکلات مالی چطور می خواهد امتیاز باشگاه نفت را خریداری کند، تصریح کرد: این مسایل بعد از اینکه نماینده باشگاه در جلسه توجیهی شرکت کرد بررسی خواهد شد. فعلا تنها قصدمان این است در صورتی که امکانش باشد برای بازگشت ملوان به لیگ برتر سریعا اقدام کنیم. 

 

آذرگون در پایان افزود: امیدواریم بعد از اتفاق تلخی که چند روز قبل برای ملوان رخ داد بتوانیم با این کار مردم انزلی را خوشحال نماییم. هیات مدیره باشگاه تمام تلاش خود را برای خوشحالی مردم انجام می دهد. البته از الان نمی توانم قولی برای خرید امتیاز نفت به هواداران بدهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: