کد خبر: ۶۶۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۳۳۹۶
سرمربی جدید سپاهان قصد دارد كاپيتان تيم سابق خود را به اصفهان ببرد.
آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی ویسی/ پالس مثبت برای انتقال بازیکن مدنظر برانکو به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، يكي از اركان اصلي استقلال خوزستان در راه قهرماني ليگ برتر محمد طيبي كاپيتان اين تيم بود كه حالا از تيم هاي مختلفي پيشنهاد دارد.

 

طيبي اما احتمالا به اصفهان مي رود تا دوباره شاگرد عبدالله ويسي شود چراكه سرمربي استقلال خوزستان فصل آينده در اصفهان مربيگري خواهد كرد.

 

ويسي علاوه بر طيبي، سيد جلال حسيني را هم مي خواهد و اين مي تواند منجر به جدايي شجاع خليل زاده شود كه از پرسپوليس پيشنهاد دارد.

 

ناگفته نماند که عبدالله ویسی در اولین روز بعد از انتخابش به عنوان سرمربی فصل آینده سپاهان تلاش برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده را شروع کرده است. او بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان سرمربی آینده سپاهان به تمرین روز تیم ملی رفت و تلاش برای بستن تیم قدرتمند برای فصل آینده را آغاز کرد.زمانی که ویسی با سیدجلال حسینی روبرو شد به شوخی به او گفت: آمده ام که با خودم ببرمت سپاهان.


ویسی به جز او در تمرین امروز تیم ملی به احسان حاج صفی هم پیشنهاد داد تا مشخص شود از حالا دارد برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده تلاش می کند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: