کد خبر: ۶۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۵۰۳
در مراسمي با حضور بزرگان و نام آوران ورزش كشور، كاپ قهرماني ليگ برتر واليبال به تيم بانك سرمايه اهدا شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، در مراسمي كه به منظور بدرقه تيم ملي واليبال به مسابقات انتخابي المپيك و اهداي كاپ به تيم هاي اول تا سوم ليگ برتر واليبال براي سال 1394، يادواره 200 شهيد واليباليست، برگزار شد، كاپ قهرماني سوپرليگ واليبال با حضور دكتر گودرزي، وزير ورزش و جوانان، هاشمي، رئيس كميته ملي المپيك و دكتر داورزني، رئيس فدراسيون واليبال به تيم بانك سرمايه اهدا شد.
در اين مراسم، دكتر داورزني در سخناني ضمن تشكر از بانك سرمايه بابت سرمايه گذاري در امر ورزش، قهرماني تيم واليبال اين بانك در اولين حضور خود در ليگ برتر واليبال را شايسته تقدير دانست.
شايان ذكر است نقي نائيجي، مدير عامل باشگاه بانك سرمايه، و مصطفي كارخانه، سرمربي تيم واليبال اين بانك، به نمايندگي از بانك سرمايه در اين مراسم حضور داشته و كاپ قهرماني را دريافت نمودند.
تيم واليبال بانك سرمايه كاپ قهرماني ليگ برتر را به خانه برد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: