کد خبر: ۶۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۲
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حمله هزاران زنبور به یک منزل مسکونی در سمنان خبر داد.
حمله هزاران«زنبور» به‌ منزلی در سمنانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: سعید اسمعیل‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: حمله هزاران زنبور به یک منزل مسکونی در سمنان با تلاش و حضور به‌موقع آتش‌نشانان سمنانی و با بهره‌گیری از ویژگی‌های زیستی زنبورها، مهار شد.

وی تصریح کرد: مهار و زنده‌گیری هزاران زنبور عسل در منزل مسکونی در بلوار مصطفی خمینی سمنان کار طاقت‌فرسایی بود که نیروهای عمل‌کننده ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان با سه نفر آتش‌نشان موفق به انجام آن شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان افزود: با گرفتن ملکه زنبورها توسط یکی از نیروهای آتش‌نشانی که تخصص خوبی در این زمینه داشت، تمام زنبورها مهار شده و به مکان امن منتقل شدند.

اسمعیل‌پور یادآوری کرد: الان فصل مهاجرت زنبورهای قدیمی با ملکه برای یافتن کندوی جدید است و ممکن است تعداد زیادی زنبور برای یافتن غذا به مکانی حمله کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: