کد خبر: ۶۶۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۷۹
شعبان کاویان‌پور دادستان شهرستان کنگان گفت: مادری ۲۷ ساله در شهر کنگان در آخرین روز از اردیبهشت‌ماه امسال دو کودک خردسال خود در منزل به قتل رساند.

کشته شدن فرزندان توسط مادر در کنگان

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، شعبان کاویان پور در توضیح این ماجرا اضافه کرد: این زن اعتراف کرده به دلیل داشتن اختلاف با شوهرش دست به این جنایت ها زده و از قبل چنین نقشه ای داشته است. این متهم امروز پس از انجام تحقیقات و بازپرسی روانه زندان شده است.

به گزارش مهر، این مقام قضایی همچنین ادامه داد: این مادر در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری که شوهرش به مسافرت رفته بود اقدام به قتل فرزندانش کرد و سپس قصد خودکشی داشت که خودکشی وی ناموفق بود.

کاویان‌پور افزود: متهم در اعترافات خود اعلام کرده است که در ابتدا گلو و دهان دختربچه خود را گرفته تا جان داده است و سپس نیز با همین روش پسربچه خود را به قتل رسانده است و بعد از قتل دو فرزندش با بریدن رگ دستش قصد خودکشی داشت که نافرجام ماند. این دو کودک دارای شش ماه و ۲ سال سن بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: