کد خبر: ۶۶۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۶۱۳
مهران مدیری در برنامه امشب «دورهمی» میزبان کوروش تهامی(بازیگر)، حمید استیلی(فوتبالیست) و برادران تاجیک(خواننده) می‌شود.
دورهمی: سانسور نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مهران مدیری در برنامه امشب «دورهمی» میزبان کوروش تهامی(بازیگر)،حمید استیلی(فوتبالیست) و برادران تاجیک(خواننده) می‌شود.

حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان پروژه گفت: برخلاف اعلام یکی از نشریات، «دورهمی» نسبت به سایر تولیدات تلویزیون کمترین اصلاحیه را داشته و اگر قسمتی از برنامه در تدوین حذف شده به محدودیت زمانی مجموعه مربوط می‌شود.

رحیمی نادی ادامه داد: تمامی اخبار پروژه توسط مدیر روابط عمومی مجموعه منتشر می شود. از اهالی رسانه درخواست دارم قبل انتشار هرگونه خبری با مدیر روابط عمومی هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا از ایجاد شایعات بی‌اساس جلوگیری شود.

به گزارش فارس،«دورهمی» امشب ساعت 23 از شبکه نسیم بروی آنتن می‌رود. در این برنامه بازیگرانی چون:سیامک انصاری،امیرمهدی ژوله،الیکا عبدالرزاقی،مهران رنجبر،شقایق دهقان به ایفای نقش می‌پردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: