کد خبر: ۶۶۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۲۶
در سودان رخ داد؛
مرد سوداني تنها چند دقيقه قبل از آنکه به خاک سپرده شود، زنده شد!
مرده اي که زنده شد و آب خورد! به گزارش خبرداغ،مرد سوداني در حالي که تشييع کنندگان، برجنازه او نماز مي خواندند، تنها چند دقيقه قبل از آنکه به خاک سپرده شود، با تکان دادن اندام خود، موجب رعب و وحشت بسياري از اطرافيان خود شد.


 يک مرد سوداني که همه تصور مي کردند از دنيا رفته و در حال نمازخواندن بر جنازه اش بودند، تنها چند دقيقه قبل از آن که به خاک سپرده شود، با تکان دادن اندامش، بسياري از تشييع کنندگان را فراري داد؛ اما اطرافيان پردل و جرئت تر بلافاصله به باز کردن کفن او اقدام کردند.


شاهدان گفتند: اين مرد از اهالي شهر"المناقل"، که از مدت ها پيش دچار بيماري بود، ديروز(جمعه) دچار بيهوشي کامل شد، بنابراين اطرفيان با تصور مردن وي ، مراسم غسل و کفن و تشيييع او را برگزار کردند.


به نوشته روزنامه المهجر، اطرافيان مرد سوداني، براي وي قبر هم آماده کردند اما تنها چند دقيقه قبل از خاکسپاري ديدند، او اندام خود را حرکت مي دهد.
شاهدان گفتند: اين مرد که تصور مي شد مرده است، وقتي از قيد و بند کفن آزاد شد، در کمال ناباوري خطاب به اطرافيانش گفت: به من آب بدهيد.


"مرده " خوش شانس سپس به بيمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که وي در آن زمان تنها در بيهوشي کامل فرو رفته بود.

 

آریا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: