کد خبر: ۶۶۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴۸
سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد؛
سخنگوی سازمان امداد و نجات از غرق شدن یک لنج باری با 10 سرنشین در استان بوشهر خبر داد و گفت: این حادثه به دلیل وزش باد شدید و نقص فنی در لنج به وقوع پیوسته است.
غرق شدن لنج باری با 10 سرنشینبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سید مصطفی مرتضوی از امدادرسانی به سرنشینان یک لنج باری در استان بوشهر خبر داد و گفت: یک لنج از دوبی به مقصد بندر خرمشهر روز گذشته در حال حرکت بود که بر اثر نقص فنی و آسیب در بدنه در بوشهر غرق شد.

 

وی افزود: این لنج باری 10 سرنشین داشت و محموله آن نیز برنج و شکر بود که هنگام ورود به اسکله جلالی بوشهر به دلیل وزش باد شدید و طول موج به صخره برخورد کرده و دچار شکستگی بدنه شده است لذا این موضوع سبب غرق شدن این لنج باری شد.

 

سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه این حادثه در یک مایلی اسکله جلالی بوشهر به وقوع پیوسته است، گفت: تیم‌های امداد و نجات موفق شدند با کمک دو فروند قایق و 6 نفر امدادگر همه سرنشینان این لنج را نجات دهند.

 

مرتضوی در ادامه، گفت: همچنین سرنشینان یک فروند قایق صیادی که قصد انتقال بار از دریا به ساحل داشته است بعدازظهر روز گذشته دچار حادثه شده و یکی از سرنشینان از ناحیه سر مصدوم شد که نیروهای امداد دریایی این فرد را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان خلیج‌فارس منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: