کد خبر: ۶۶۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۴۵۲
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر ارتباطی زنجان مادر و فرزند کشته و پدر خانواده نیز مصدوم شد.

پراید باز هم کشته دادواژگونی خودرو سواری پراید مادر و فرزند را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، علی اصغر شیرمحمدی  افزود: این حادثه تلخ و مرگبار حوالی ساعت 7 صبح امروز /شنبه/ در کیلومتر 92 خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین رخ داد. 

وی اظهار کرد: راننده خودرو سواری پراید از این سانحه رانندگی جان سالم به در برد اما متاسفانه همسر و دختر یک ساله اش به دلیل نداشتن کمربند و پرتاب شدن به بیرون از خودرو، جان باختند.

شیرمحمدی، افزود: مادر خانواده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دختربچه و پدرش پس از اقدمات درمانی اولیه به منظور ادامه درمان و مداوا به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر منتقل شدند که کودک نیز در بیمارستان فوت کرد. 

شیرمحمدی افزود: این خودرو سواری بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شده بود و انتظار می رود رانندگان هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند و هنگام خستگی از رانندگی به جد خودداری کنند و جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه نسازند. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کودکان در درون خودرو در واقع از دیگر سرنشینان، آسیب پذیرتر هستند و نیاز است بزرگترها از کمربند استفاده و از کودکان نیز مراقبت کنند تا خطری آنها را تهدید نکند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: