کد خبر: ۶۶۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۳۶۳
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست زمین در خیابان مولوی از ساعت 8 صبح امروز خبر داد.

نشست زمین در خیابان مولوی/ اعمال ممنوعیت تردد

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت حدود 8 صبح در خیابان مولوی در مسیر شرق به غرب قبل از میدان محمدیه در یک وسعت گسترده‌ای زمین نشست کرد.

او گفت: با توجه به نشست زمین این مسیر مسدود شد و تردد تمامی وسایل نقلیه از خیابان مولوی در محدوده میدان محمدیه ممنوع شد.

سرهنگ عابدی گفت: با توجه به گستردگی نشست زمین حداقل دو تا سه روز محدودیت تردد خواهیم داشت و عوامل پلیس نیز در محل حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در زمان انسداد از خیابان مشهدی حسن به سمت غرب وارد خیابان خیام و سپس به سمت شمال تغییر مسیر می دهد گفت: همچنین خطوط BRT آزادی- خاوران با تغییر مسیر مواجه هستند که بر این اساس اتوبوس‌های که از شرق به غرب در حال حرکت هستندباید از میدان محمدیه به سمت جنوب و از خیابان شوش به سمت میدان شوش حرکت کنند. 

به گفته او اتوبوس‌هایی که از غرب به شرق در حال حرکت هستند نیز باید از خیابان مولوی به سمت میدان شوش و در ادامه به سمت جنوب وارد خیابان خیام شده و از خیابان خیام به سمت شمال و در نهایت به سمت شرق ادامه مسیر دهند.

سرهنگ عابدی گفت: در حال حاضر عوامل پلیس، شهرداری، آتش نشانی و ... به جهت حل مشکلات پیش آمده در محل حادثه حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: