کد خبر: ۶۶۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۰
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با صراحت اعلام می‌کنم در تهران مجوز هیچ مدرسه دو زبانه‌ای را نداده‌ایم و اگر مدرسه‌ای چنین تبلیغاتی می‌کند، تخلف است و با آنها برخورد می‌کنیم.

با تبلیغ‌کنندگان مدارس 2 زبانه برخورد می شود

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا مدارس غیردولتی می‌توانند با عنوان آموزش دو زبانه بودن در تهران فعالیت کنند؟»، اظهار داشت: با صراحت اعلام می‌کنم که در تهران مجوز هیچ مدرسه دو زبانه‌ای را نداده‌ایم و هیچ مدرسه‌ای مجوز تبلیغ دو زبانه بودن ندارد.

وی افزود: اگر مدرسه‌ای چنین تبلیغاتی می‌کند، تخلف است و با آنها برخورد می‌کنیم.

به گزارش فارس، چهاربند در واکنش به این موضوع که برخی مدارس با دریافت پول، دوره‌هایی را در فصل تابستان برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرکت در کلاس‌های تابستانه کاملاً اختیاری و در اختیار خانواده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: اگر این موضوع اجبار باشد نه تنها تبعات تربیتی مثبت نخواهد داشت بلکه می‌تواند مخرب باشد و دانش‌آموز را از با خانواده بودن محروم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: