کد خبر: ۶۶۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۰۹
یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، مسئولان باشگاه سایپا را نسبت به سرمربی فصل پیش صبای قم بدبین کرد.

شهریار بین 4 گزینه سایپا هم نیست؛زیر آب زدن علی دایی توسط پیشکسوت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل ازجام نیوز، در حالی که گفته می شد علی دایی هم جزو گزینه های سرمربیگری سایپا در فصل آینده است اما رضا درویش مدیرعامل این باشگاه بحث حضور شهریار در تیمش را تکذیب کرد. درویش عنوان کرده 4 گزینه برای سرمربیگری سایپا مدنظر است که اسم آقای گل جهان در بین آنان نیست!

 

در همین راستا شنیده شده که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس زیرآب دایی را زده تا به سایپا نرود. ظاهرا طرف به درویش گفته که دایی هر باشگاهی می رود آخرش دعوا به راه می اندازد و همین مسأله ذهن  مدیر عامل سایپا را نسبت به شهریار بدبین کرده است.

 

گویا خبر این اتفاق به گوش دایی هم رسیده و باعث تعجب آقای گل جهان شده چرا که اخیرا هیچ مشکلی با این پیشکسوت پرسپولیس نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: