کد خبر: ۶۶۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۸۱۸
حاشیه دیدار تدارکاتی؛
سرمربی تیم ملی دانشجویان بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال به شدت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد.
مظلومی خطاب به بازیکنان استقلال: از نحوه بازی‌کردنتان خجالت بکشید!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوزر،پس از اینکه نیمه نخست بازی تیم‌های استقلال و منتخب دانشجویان به پایان رسید پرویز مظلومی همه بازیکنان را در یک گوشه از زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی جمع کرد و به انتقاد از آنها پرداخت.

 

 سرمربی استقلال خطاب به شاگردانش گفت: از ابتدای فصل چند بار با شما صحبت کرده‌ام، اما نمی‌دانم چرا این‌گونه دفاع می‌کنیم. از این نوع بازی کردن خجالت بکشید!

 

وی رو به بهنام برزای کرد و گفت: می‌خواهی تو را در دفاع وسط بگذارم تا تیم را از بین ببری؟ آقای اسماعیلی فقط اینجا آمده‌ای که فکر کنی همه چیز تمام شده است، چرا توپ‌گیری نمی‌کنی؟

 

در ادامه سرمربی استقلال که خیلی عصبانی بود به شاگردانش گفت: به راحتی خلق موقعیت می‌کنید، اما به راحتی موقعیت را از دست می‌دهید.

 

اما در ادامه این دیدار و در حالی که تیم ملی دانشجویان با نتیجه سه بر یک از استقلال پیش بود بلافاصله گل دوم را دریافت و داور چند دقیقه بعد با اعلام پنالتی به سود استقلال مدافع تیم ملی دانشجویان را اخراج کرد.

 

فرشاد کرمی بعد از این اتفاق با صدای بلند به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد و گفت: (آقای داور این کارها خیلی زشت است مقابل 120 هزار نفر در ورزشگاه آزادی سرمان را بریدند حالا در اینجا هم می‌خواهند همین کار را بکنند در این لحظه فرزاد مجیدی خطاب به سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت آقای کرمی به جای دانشجوی اخراجی یک یار به زمین بفرستید و هیچ اشکالی ندارد که کرمی اعلام کرد ایرادی ندارد ولی این حرکات زشت است. بازیکنان من جوان هستند و این کارها واقعاً برای داور مسابقه خوب نیست).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: