کد خبر: ۶۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۷۷۵
مدافع پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت: دوسال خوب را در پرسپولیس گذراندم و دلم برای این تیم و همچنین ایران تنگ می شود.
دلم برای پرسپولیس تنگ خواهد شد/ تیم بعدی‌ام را مشخص نکرده‌امبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مایکل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا قریب به دو سال در ایران و باشگاه پرسپولیس بازی کرد و روزهای بد و خوب زیادی را پشت سر گذاشت. اما قصه او با سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و او در پایان لیگ پانزدهم از پرسپولیس جدا شد.

 

اومانیا درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ پانزدهم اظهار داشت: ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتیم ولی با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان و حمایت کادر فنی به روزهای خوب خودمان برگشتیم و کم کم به صدر جدول نزدیک شویم.

 

وی درباره قهرمان نشدن پرسپولیس خاطرنشان کرد: می توانستیم قهرمان لیگ شویم ولی فقط به خاطر دریافت دو گل، آن را از دست دادیم. اما دربی خاطره انگیزی را با 4 گل بردیم که هیچ گاه از خاطره ها و یادها فراموش نمی شود.

 

مدافع تیم ملی کاستاریکا درباره کم بازی کردنش در این فصل اذعان داشت: من همیشه به سرمربی تیمم احترام می گذارم. برانکو هم از این قائده مستثنی نبود. من تمام تلاشم را در این دو سال برای موفقیت پرسپولیس انجام دادم و امیدوارم هواداران از من راضی باشند. من و خانواده ام خاطرات بسیار خوبی را در ایران داشتیم و کشور شما هیچ وقت از یادم نمی رود.

 

وی درباره مقصد بعدی اش تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته ام. می خواهم چند روزی را استراحت کنم و به فوتبال فکر نکنم. دو پیشنهاد از تیمهای کشور خودم دارم و یک پیشنهاد عربی هم هست. اما همانطور که گفتم اولویت من در حال حاضر یک استراحت چند روزه است.

 

اومانیا در پایان گفت: خانواده ام ایران را خیلی دوست دارند و می خواهند اینجا بمانند. ما اینجا احساس امنیت و آرامش داشتیم ولی به خاطر شغلم باید اینجا را ترک کنیم.ما هر کجا که رفتیم هواداران به ما لطف داشتند. از تمام بازیکنان پرسپولیس و همچنین کادرفنی تشکر می کنم. روزهای خوبی را با آنها سپری کردم. دلم برای ایران و پرسپولیس تنگ می شود. امیدوارم این تیم همیشه موفق و سربلند باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: