کد خبر: ۶۶۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۲۲
حتي خوشبين‌‎ترين هواداران پرسپوليس هم نمي‌توانستند آنقدرها به ثمره كار او اميدوار باشند.
معجزه در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل ازجام نیوز، شايد سال گذشته وقتي علي‌اكبر طاهري به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در حال بستن تيم براي سرخپوشان بود، حتي خوشبين‌‎ترين هواداران پرسپوليس هم نمي‌توانستند آنقدرها به ثمره كار او اميدوار باشند. تغييرات پياپي مديريتي در اردوگاه قرمزها كه باعث شده بود اين تيم طي تنها يك سال هفت مديرعامل عوض كند(!) نگراني‌ها را افزايش مي‌داد. خيلي‌ها مي‌گفتند طاهري هم تيمي پر از بازيكنان ضعيف و اضافي مي‌بندد و خيلي زودتر از چيزي كه بشود تصورش را كرد باشگاه را ترك مي‌كند تا نفر بعدي بيايد و ويرانه را تحويل بگيرد. چنين اتفاقي اما خوشبختانه رخ نداد. طاهري با همفكري برانكو تيم خوبي براي ليگ پانزدهم بست كه نمايش‌هاي زيبايي ارايه مي‌داد و اصلا چيزي نمانده بود مقام قهرماني را هم به دست بياورد. سرپرست باشگاه پرسپوليس با وجود پسوند «موقت» در انتهاي سمتش، حالا بيشتر از يك سال است كه در جمع سرخپوشان مانده و توانسته بعد از دوران رويانيان، ثبات مديريتي مختصري را در اين باشگاه حاكم كند. در سايه همين ثبات هم هست كه حالا قرمزها گام‌هاي بعدي را هم در مسير موفقيت برمي‌دارند.

 

سه كار بزرگ در كمتر از يك ماه

پرسپوليس براي ليگ شانزدهم خيلي زودتر از ساير رقبا استارت زده است. آنها برنامه‌هاي تمريني‌شان براي فصل بعد را مشخص كرده‌اند و قرار است از 20خرداد كار را شروع كنند. شايد مهمترين نگراني هواداران در مقطع انتهايي فصل گذشته مربوط به تمديد قرارداد برانكو مي‌شد كه مديريت باشگاه اين كار را به سرعت، حتي پيش از خاتمه يافتن مسابقات انجام داد. طاهري سپس در شرايطي كه هيچكس از او توقع نداشت، قرارداد بازيكني را تمديد كرد كه هنوز قراردادش تمام نشده بود! علي عليپور كه يك فصل ديگر با پرسپوليسي‌ها قرارداد داشت، براي سه سال ديگر قراردادش را تمديد كرد تا اگر در آينده نزديك لژيونر يا سرباز شد، سر پرسپوليس بي‌كلاه باقي نماند. جذب دروازه‌بان هم كه شايد مهمترين پروژه نقل‌وانتقالاتي پرسپوليس به شمار مي‌آمد در اسرع وقت انجام شد و عليرضا بيرانوند به پرسپوليس پيوست تا شايد دغدغه هواداران در اين مورد از بين برود. حقيقت آن است كه طاهري موفق شده با سيستم مديريتي چراغ خاموش و كم‌سروصدا كارها را به خوبي پيش ببرد. بايد ديد مجموعه مديريت كلان ورزش ايران فرصت ادامه كار را به او مي‌دهد يا يك بار ديگر پرسپوليس را به كام نوسانات مرگبار مديريتي مي‌كشاند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: