کد خبر: ۶۶۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۳
در مشهد رخ داد؛
زن جوانی که در پارک ملت مشهد مرتکب سرقت‌های سریالی می‌شد، به دام افتاد.
زن 38 ساله سارق بزرگبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق،سرهنگ «محمد بوستانی»، فرمانده انتظامی مشهد، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل و کیف‌های دستی زنان جوان در پارک ملت مشهد، تحقیقات پلیسی ‌آغاز شد.

 

سرهنگ بوستانی، افزود: مأموران در این مأموریت ضربتی با بررسی دقیق آخرین سرقت اعلام‌شده به فوریت‌های پلیسی ١١٠ به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌نگاری متهم شد. وی تصریح کرد: عامل سرقت درحالی‌که مال باخته و خانم جوانی در حال عکس‌برداری از خود بودند، کیف‌دستی‌شان را سرقت کرد و غافل از آنکه چهره‌اش در عکس نمایان می‌شود.

 

فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: با اجرای طرح مهار در اطراف پارک ملت مشهد، زن ٣٨ساله در حال فرار دستگیر شد. سرهنگ محمد بوستانی، خاطرنشان کرد: متهم تاکنون به ٥٠ فقره سرقت کیف‌دستی، مدارک و گوشی‌های تلفن همراه خانم‌هایی که برای ورزش به پارک ملت مراجعه می‌کردند، اعتراف کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: