کد خبر: ۶۶۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۵۲۶
هرچند پرسپولیس در لیگ امسال با 50 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را دارد اما استقلال سال 87 با 70 گل زده در یک فصل کماکان صاحب بهترین آمار در خط حمله است.
استقلال و تراکتور صاحب بهترین آمار گلزنیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تراکتورسازی سال گذشته هم با زدن 58 گل در طول یک فصل بهترین آمار را بین تیم های برتر لیگ در فصول 30 هفته ای دارد،فصل هایی که طی آن 16 تیم در مسابقات فوتبال لیگ شرکت داشته اند.


نکته ای که باید حتما مدنظر قرار داد این است که تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ امسال با از دست دادن فرصت های بسیار وپنالتی های ناکام وضرباتی که با بی دقتی یا بدشانسی آنها با دیرک دروازه ها خورد یا به خارج رفت،میتوانست با زدن 70 گل در لیگ های 30 هفته ای هم رکورد تراکتورسازی در لیگ های 16 تیمی وهم رکورد استقلال را در کل لیگ های تاریخ بشکند اما این اتفاق هیچگاه رخ نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: