کد خبر: ۶۶۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۸۰
در تهران رخ داد؛
آتش سوزی فروشگاه لوازم خانگی با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 را ساعت 16:00 روز گذشته به محله فلاح، میدان شهید مقدم اعزام کرد.

 

 

غلامرضا قاسم پور رئیس ایستگاه 28 در مورد این حادثه گفت: قسمتی از یک فروشگاه لوازم خانگی به مساحت 25 مترمربع دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این فروشگاه بود.

 

 

وی افزود: نیروهای عملیاتی پس از قطع جریان برق فروشگاه، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

 

این رئیس ایستگاه با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید، اضافه کرد: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به مالک فروشگاه، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: