کد خبر: ۶۶۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۱۴۵۱
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 95 تا ساعت 24 روز دوشنبه سوم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل ازایسنا، حس/مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تمدید شدین توکلی با اعلام خبر فوق افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که از عصر امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در رابطه با تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنما روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه‌ای اینترنتی اقدام نمایند.

وی از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، خبر داد و گفت: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کرده‌اند روی سایت قراردارند و این دسته از داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ی منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تمدید مهلت ثبت‌نام نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

ثبت‌نام بیش از 143 هزار داوطلب در آزمون کاردانی دانشگاه فنی وحرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از ثبت‌نام 143 هزار و 802 داوطلب تا ساعت 8 صبح امروز در آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در 42 رشته امتحانی جمعا 279 هزار و 411 نفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: