کد خبر: ۶۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۵۳۲
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این‌که برطرف کردن مشکل جوانان اولویت اصلی کشور است، گفت: نیروی انسانی جوان اولویت اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حل مشکلات جوانان از اولویت‌های مجلس دهم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کشور ما سرمایه عظیمی به نام جوان وجود دارد که باید در جهت توسعه و پیشرفت از این منبع بهره برد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی جوان اولویت اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مزین شده، توجه به سرمایه نیروی انسانی به عنوان اولین بند مطرح شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: در اروپا که کشورها با پیری جمعیت مواجه هستند برای افزایش موالید جوایزی در نظر می‌گیرند این در حالیست که کشور ما از سرمایه نیروی جوان برخوردار است اما به دلیل مشکلاتی که داشته، نتوانسته آنگونه که باید به حل دغدغه این قشر بپردازد.

جعفرزاده با بیان اینکه حل مشکلات جوانان از اولویت‌های مجلس دهم است، تصریح کرد: حل مشکل جوانان اولویت اصلی کشور است که در این راستا برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: