کد خبر: ۶۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۴۵۶
پرسپولیسی ها قصد دارند به واسطه رفاقت علی پروین با مدیرعامل باشگاه سایپا، مقدمات حضور مهدی ترابی در این تیم برای فصل آینده را فراهم کنند.
دومین بمب نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از علی پروین امروز در باشگاه سایپا حاضر شد و دیداری دوستانه را با رضذ درویش، مدیرعامل این باشگاه داشت. اما جالب  است بدانید این دیدار، تنها یک دید و بازدید دوستانه نبوده است بلکه علی پروین با درخواست باشگاه پرسپولیس و علی اکبر طاهری به باشگاه سایپا رفته تا با استفاده رابطه خوبش با درویش، مقدمات حضور مهدی ترابی در پرسپولیس را فراهم کند.

 

مهدی ترابی در لیست خرید برانکو قرار دارد. از همین رو پروین امروز این درخواست را مطرح کرد. درویش هم در پاسخ به سوال پروین گفته که ابتدا باید نظر خود ترابی را درباره این انتقال بپرسد و سپس نظر هیئت مدیره را هم جویا شود.اگرچه ملی پوش بودن ترابی باعث شده پیشنهادات خارجی هم برای این بازیکن وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: