کد خبر: ۶۶۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۴۴۲
رئیس کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی طبق ماده 39 آیین نامه انضباطی فیفا و AFC می تواند قلمرو مکانی و زمانی محرومیت ها را تعیین کند.
چرا رحمتی از حضور در جام حذفی محروم نشد؟به گزارش خبرداغ، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده با تاکید مطلب فوق افزود: در مورد پرونده سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال، تشخیص اعضای رای دهنده این بود که حتما محرومیت های این پرونده چه در مورد رحمتی و چه در مورد سایر اشخاص دیگر، فقط به لیگ برتر تسری داده شود.

 

وی افزود: اگر چه در آیین نامه انضباطی قبلی این صراحت وجود داشت  که در آیین نامه فعلی مثل ماده 39 کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا صراحت ندارد، ولی آیین نامه انضباطی موجود هم اجازه می دهد که ما در موارد لزوم به کدهای انضباطی فیفا مراجعه و از آن استفاده کنیم.
 

وی در پایان بیان کرد: تعیین کردن محرومیت به غیر از مسابقه رسمی و مربوط کردن آن به یک نوع مسابقه خاص، خلاف آیین نامه انضباطی نیست لذا اگر محرومیت رحمتی و یا هر فرد دیگری به یک دوره یا یک نوع مسابقه تسری داده شود، خلاف قانون نبوده و این تصمیم در رای اعضای کمیته انضباطی لحاظ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
چرا این موضوع را اینقدر پیچیده می کنند ....اگر این تحریم در اواسط بازیهای لیگ باشد ایا محرومیت را در یک بازی ساده حذفی اعمال میکنند....کاملا واضح هست که محرومیتهای لیگ با حذفی باید جدا گانه باشد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: