کد خبر: ۶۶۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۵
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای وزش باد شدید و بارش رگبار در پایتخت خبر داد و گفت: کلیه دستگاه‌های امدادی برای عصر امروز در آماده باش هستند.
وزش باد با سرعت 70 کیلومتر در ساعتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای وزش باد شدید و بارش رگبار در پایتخت خبر داد و گفت: کلیه دستگاه‌های امدادی برای عصر امروز در آماده باش هستند.

مرتضی اکبرپور، در این باره افزود: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز (سه‌شنبه) وضعیت مشابه آنچه که عصر دیروز در پنج استان کشور داشتیم، رخ نخواهد داد؛ اما پیش‌بینی شده است باد شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت عصر امروز نقاطی از استان تهران و پایتخت را دربرگیرد.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور افزود: همچنین بارش رگبار باران در نقاط مختلفی از تهران پیش‌بینی می‌شود.

وی از آماده‌باش کلیه دستگاه‌های امدادی برای عصر امروز خبر داد و گفت: از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم که از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: