کد خبر: ۶۶۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۹۶۸
یکی از گزینه های پرسپولیسی ها برای فصل جدید مهدی ترابی ستاره ملی پوش سایپا است.

خنثی شدن دومین بمب سرخ برانکو / پاسخ منفی به پیشنهاد پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل ازجام نیوز، پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان جوان و مطرح لیگ برتر است. یکی از گزینه های پرسپولیس مهدی ترابی ستاره ملی پوش باشگاه سایپا است. ترابی در لیگ پانزدهم جزو بهترین های سایپا بود و در بازی های ملی درخشش چشم گیری داشت. برانکو برای تقویت خط میانی خود به دنبال ملی پوش سایپا است.

 

این اتفاق در حالی افتاده است که باشگاه سایپا بعد از مطرح شدن نام ترابی در لیست خرید پرسپولیس اعلام کرده است که این بازیکن را نمی فروشد. مدیر عامل سایپا گفت: «مهدی ترابی دو سال دیگر با ما قرارداد دارد وبازیکنی که خوب است، همه تیم ها او را می خواهند. الان به هر تیمی بگویید مهدی رحمتی یا مهدی طارمی را می خواهید، پاسخشان مثبت است. ترابی هم شرایط مشابهی دارد. او با ما قرارداد دارد و قصد فروش او را نداریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: