کد خبر: ۶۶۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۹۱۰
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دو فراکسیون امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم فعال خواهند بود اظهار امیدواری کرد این دو فراکسیون با هم تعامل مناسبی داشته باشند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس:حل مشکلات اقتصادی، اولویت مجلس دهم/فراکسیون های امید و اصولگرایان تعامل داشته باشند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، الهیار ملکشاهی مهم ترین اولویت مجلس دهم را حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم دانست و تاکید کرد: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو هستند و برخی نیز از نظر معیشتی زیر خط فقر هستند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بسیاری از پروژه های اقتصادی و تولیدی به لحاظ عدم مدیریت یا نداشتن سرمایه در گردش تعطیل هستند، اظهار داشت: اشتغال جوانان یکی از معضلات مهمی است که از گذشته وجود داشته است، ما هم اکنون جمعیت زیادی از تحصیلکردگان را داریم که به دنبال معیشت هستند ولی با مشکلات زیادی رو به رو هستند.
ملکشاهی با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته اند باید اجرایی شود. این موضوع می تواند در برخی از استان ها زودتر به نتیجه برسد.

**فراکسیون های امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم تشکیل می شود 
منتخب مردم کوهدشت در مجلس دهم با تاکید بر این که فراکسیون های مختلفی در مجلس دهم تشکیل می شود، اظهار داشت: دو فراکسیون اصلی امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس آینده تشکیل می شود و بقیه فراکسیون ها فرعی خواهند بود، البته ممکن است فراکسیون سومی نیز برای مستقلان تشکیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: