کد خبر: ۶۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۶۰۸
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با تمام فراز و نشیب‌هایش به ایستگاه پایانی رسید.
نمایشگاه کتاب به ایستگاه پایانی رسیدبیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با تمام فراز و نشیب‌هایش به ایستگاه پایانی رسید.

در یازدهمین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب، مراسم پایانی نمایشگاه با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه کتاب به همراه معرفی غرفه‌های برتر نمایشگاه برگزار شد.

پیش از این مراسم هم تفاهم‌نامه‌ اختصاص رایگان شهر آفتاب به نمایشگاه کتاب تا سال 1400 بین وزارت ارشاد و شهرداری تهران امضا شد.

در آیین پایانی نمایشگاه کتاب، علی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه کفران نعمت است که وقت را صرف جدال‌های بلاوجه کنیم اظهار کرد: آماده شدن شهر آفتاب این پیام را دارد که وقتی بخش‌های مختلف ما با هم هماهنگ کار کنند این هم‌افزایی باعث رشد فکری جامعه می‌شود.

همچنین علی جنتی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی را فراهم کرده که همه‌ اهل فکر و قلم در چارچوب قانون بنویسند و منتشر کنند و از بعضی اعمال سلیقه‌ها و سخت‌گیری ها جلوگیری شده است.

محمدباقر قالیباف نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که شهر آفتاب به محلی برای تضارب آرای اهل اندیشه و قلم و همچنین ارتباط خوب حوزه اقتصاد و فرهنگ تبدیل شود.

سیدعباس صالحی هم گزارشی از عملکرد نمایشگاه کتاب داد و گفت: سی‌امین نمایشگاه کتاب از فردا جرقه می‌خورد.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی به کار خود پایان می‌دهد که در ساعت‌های پایانی هم مردم در غرفه‌ها به خرید کتاب مشغول‌اند و در عین حال برخی غرفه‌ها جمع کردن کتاب‌های‌شان را شروع کرده‌اند.
 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: