کد خبر: ۶۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۸۱۸
هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان به بقای تیمش در لیگ برتر خوش‌بین است.
حمید رضا علی عسگری: رییس صداوسیما عمویم است / سیاه‌جامگان می ماند،‌پرسپولیس هم قهرمان می‌شودحمیدرضا علی عسگری درباره شرایط تیم سیاه جامگان می‌گوید: شرایط بدی نداریم. متاسفانه شرایط طوری شده که سرنوشت مان در روز آخر مشخص می شود. من بسیار به آینده خوشبین هستم. می توانیم ملوان در مشهد شکست دهیم و در لیگ برتر بمانیم.


وی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: حق تیم ما است که در لیگ برتر باقی بماند. احساسم این است که راه آهن در تهران مقابل پرسپولیس بازنده می شود و در این صورت ما با پیروزی مقابل ملوان می توانیم 3 امتیاز را بگیریم و سند بقایمان را امضا کنیم.


هافبک سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم تاکید می کند: من فکر می کنم پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر می شود. به قهرمانی پرسپولیس خوش‌بین هستم و انشاءالله این مهم حاصل می‌شود.


علی‌عسگری درباره نسبت فامیلی‌اش با رییس احتمالی و جدید سازمان صداوسیما می‌افزاید: ایشان عمویم هستند. امیدوارم حضور او برای فوتبال منشاء خیر شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: