کد خبر: ۶۶۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۳۹۷
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی در فصل آینده هم هدایت استقلال خوزستان را بر عهده خواهد داشت.
ویسی فصل آینده سرمربی استقلال‌خوزستان استعبدالله ویسی در سه فصل اخیر هدایت استقلال خوزستان را بر عهده داشته است. در اواخر فصل جاری بحث حضور ویسی برای فصل بعد در سپاهان مطرح شد و حتی این مربی مذاکراتی با مسئولان این تیم انجام دهد.

 

درحالیکه استقلال خوزستان یک گام با کسب مقام قهرمانی فاصله دارد، گفته می‌شود ویسی برای فصل بعد هم با مسئولان این تیم به توافق رسیده است.

 

در همین راستا علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا با ویسی به توافق رسیده‌اند، گفت: باشگاه استقلال خوستان متعلق به ویسی است و همانطور که بارها گفتم ما ارتباط قلبی بایکدیگر داریم. شک نکنید این مربی قراردادش را با ما تمدید می کند. از همین حالا می‌گویم او در فصل 95-96 هم هدایت استقلال خوزستان را برعهده خواهد داشت و مشکلی نیست.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: