کد خبر: ۶۶۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۳۷۷
عضو هیات رئیسه استقلال گفت: «باید ببینیم کجای کار ایراد داشته که این شرایط حاصل شده است.»
ظرفیت کادر فنی استقلال همین بود / نباید شتاب زده و احساسی عمل کنیمعباس کردنوری در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: «دیروز یک بازی جاندار و خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما تراکتور هوشیارتر از ما بود و توانست پیروز میدان شود.»

 

عضو هیات مدیره استقلال درباره شکست خانگی و کمرنگ شدن شانس قهرمانی استقلال گفت: «کل مجموعه استقلال تلاش کرد تا از این بازی حداکثر استفاده را ببرد. باشگاه هر چه از دستش برمی آمد انجام داد و چیزی کم نگذاشت. تیم ما هم روحیه بالایی داشت و انتظار داشتیم که پیروز این مسابقه باشیم اما به هر حال این اتفاق نیفتاد. شاید اگر هوشیارتر بودیم و حساب شده تر و معقولانه تر بازی می کردیم می توانستیم با توجه به اینکه خیلی زود به گل رسیدیم، برنده مسابقه باشیم.»

 

کردنوری در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی استقلال مقصر این باخت بود، عنوان کرد: «کادر فنی تمام توانش را برای این بازی خرج کرد. به نظر من آنها تمام زحمتشان را کشیدند و معتقدم ظرفیت کلی آن ها همین بود.»

 

کردنوری در خصوص اظهارات مقداد نجف نژاد مبنی بر اینکه در دو بازی آینده استقلال از فرد دیگری به جز پرویز مظلومی روی نیمکت تیم  استفاده خواهد شد، گفت: «بنده از این موضوع اطلاع ندارم و چیزی هم نشنیده‌ام. در این شرایط نمی توان نظری داد. هر تصمیمی هم که اتخاذ می شود باید با موشکافی و بررسی دقیق انجام شود. باید ببینیم کجای کار ایراد داشته که این شرایط حاصل شده است.»

 

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه آیا مظلومی در سمت خودش باقی می ماند یا خیر، اضافه کرد: «برای این موضوع زود است که بخواهیم الان تصمیمی بگیریم. فعلا یک بازی در لیگ و یک فینال هم در جام حذفی داریم. نباید شتاب زده و احساسی عمل کنیم.»

برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: